srijeda, 5. prosinca 2018.

o susretima…


… koji nam ne izlaze iz glave, koji nam obilježe život, čak i kada nismo toga svjesni u trenutku kada se dogode…
Imala sam desetak godina kada sam susrela nepoznatog starca koji mi se obratio, naizgled beznačajnim pitanjem. Njegov komentar na moj odgovor pokrenuo je klicu Pitanja u meni, kojeg sam postala svjesna puno godina kasnije… Možda mi neki novi Susret donese i Odgovor na Pitanje koje je pokrenuto…
Vjerujem da se svakome od nas događaju povremno takvi susreti. Pitanje je samo koliko na njih obratimo pažnju...

2 komentara:

  1. Da, desilo se i meni, to niti ne mora biti klasičan susret, dovoljno da nam netko potpuno zaokupi pažnju u sadašnjem trenutku, tako nam se može desiti gotovo beznačajan događaj ili susret, a koji onda pamtimo zauvijek.

    OdgovoriIzbriši