utorak, 6. kolovoza 2019.

neizrecivo I - Da li?


23.11.10.

Da li?

Nema u meni Ljubavi, Dragi, više. To si htio? Htio si mi pokazati da u meni nema Ljubavi? A ja ne mogu živjeti bez Ljubavi. Onda, što ćemo?

Na ovom mjestu Ljubav je odustala. Ovo je rupa bez dna. Kad sam dolazila ovdje, toga me bilo najviše strah – da idem tamo gdje nema Ljubavi. Da idem tamo gdje ću izgubiti svu svoju Ljubav. Zar je ovo mjesto gdje Ljubav nestaje? Ja ne želim da Ljubav nestane! Ja sam Ljubav i ne želim nestati! Ako je ovo smisao, ako je ovo pravi Život, Život bez Ljubavi, neka me mrak proguta. Ali, ako sam bila u pravu, kad sam rekla, mislila, osjećala da sam Ljubav, da jedino Ljubav ima smisla, pa makar zbog jednog živog bića na ovoj Kugli, na ovoj Loptici, daj mi da živim i da rastem! Ne daj da nestane(m)! Ne daj da nestane Ljubav! Hvala Ti.

Nema komentara:

Objavi komentar