ponedjeljak, 22. listopada 2018.

o „porođajnim mukama“…

Dugo sam čekala da nađem način izricanja neizrecivog... I konačno sam pokušala... Ponekad uspijem, češće ne… ali sputanost koju sam dugo osjećala, tražila je očajnički slobodu i počela ju je pronalaziti.

Iako je zapisivano u meni čitav život, neizrecivo sam počela stavljati „na papir“ bloga 2010.

Kasnije je nastao i OBLIK, jer, bez oblika, kako izraziti, prepoznati neizrecivo?

Broj komentara: 7:

  1. Jednostavno, nikako. Zašto imaš potrebu izraziti išta?

    OdgovoriIzbriši
  2. Svaka razina svjesnosti ima svoje zakonitosti. Moja dharma u ovom životu je, između ostalog, shvatiti oblik. Da bih ga shvatila moram od nekuda krenuti.
    Zašto ti imaš potrebu išta čitati, komentirati...?

    OdgovoriIzbriši
  3. Nemam, moje komentiranje je na razini svi drugih radnji, a one su pak zakoni fizičke razne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači, isto je potreba u pitanju, ali fizička ;))))

      Izbriši
    2. Ne kažem da imam potrebu pisati, to si ti zaključila. Ne pokušavam pisanjem izraziti išta bitno, kao prvo to bi bilo u mojem slučaju gubljenje vremena. Kao drugo imao sam blog, remember? Faza. Možda ću nešto slično ponoviti, možda neću.

      Izbriši
    3. Ja nisam napisala ništa o tvom pisanju, već o čitanju i komentiranju… pa tko onda zaključuje? 😊

      Izbriši
    4. Naše kometiranje je kao ouroboros ili Möbius vrpca, eh... :]

      Izbriši