subota, 17. studenoga 2018.

o borbama…

Koliko god pokušavali izaći iz nekog kruga borbe, izgleda da pravi izlazak, prava pobjeda, dolazi tek kad se primirimo, kad otpustimo želje i potrebe da 'dobijemo' što god mislimo da nam pripada…
Kao u onoj priči o pticama i komadiću hrane: jedna je ptičica došla do komadića hrane, a druge dvije su letjele za njom, prijeteći joj i pokušavajući joj uzeti hranu. Tek kada je ptičica ispustila hranu, druge su joj ptice prestale prijetiti i ona je slobodno odlepršala, dok su se druge dvije nastavile natezati oko plijena.

Broj komentara: 5:

  1. Tamo smo, dakle otpustimo pokušaje da dođemo nekamo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što je pjesnik htio reći? Nekako mi se čini da smo ovdje u raskoraku s mislima, no svatko mi pravo na svoj doživljaj, kao i na svoja iskustva 😊

      Izbriši
    2. Mislio sam da sam bio jasan. :)

      Izbriši
    3. I ja sam mislila 😉 Dakle, ovdje s moje strane nije bila riječ o 'dolaženju nekamo' 😊 pa onda ne znam na što se odnosi komentar 😊 Doduše, u pravu jesi da nemamo kamo, zapravo, ali misli moje se odnose i na Mjesto i na mjesto (ako uopće o tome možemo govoriti kao o 'M/mjestu'), odnosno o borbama 'za' nešto, o raznoraznim misijama i/ili dokazivanjima nekome, nečemu…

      Izbriši
    4. Pa "izlazak" je suprotno od "ulaska", što se također može protumačiti kao "dolazak". I ja sam ono "Tamo smo..." morao staviti pod navodnike, ili cijeli prvi komentar. Da, nema "mjesta" kamo bi se došlo. ;)

      Izbriši